November 16, 2009

ini baru permulaan..

salam.



akhirnya, secara rasmi aku seorang graduan. alhamdulillah tuhan makbulkan juga doa aku. thank you Allah. thanks mak dan bapa aku kerana sanggup datang dari jauh untuk tengok aku konvo. thanks gak kat adik and abang aku yang sudi datang and jadi cameraman untuk aku. and tak dilupakan juga thanks kepada kawan2 yang hadir hari tu terutamanya mattong, makram dan shuk. huhu

nak kata aku gembira konvo ni tak juga sebab banyak lagi yang aku nak capai dalam hidup. tak apa lah. one step at a time. aku mungkin lambat skit. tapi tak bermakna aku tak ada cita2. kepada kakak aku yang dok mintak maaf sebab tak dapat datang, tak apa aku tak kisah. lepas ni ada lagi konvo yang dia bleh datang. insyaAllah.


pinky pun konvo ngan aku.

5 comments:

psychic hearts said...

tahniah dah convo.. weeee

Md Zaini Zulkufli said...

thanks sue. update la blog wei..haha

k3i said...

tahniah juge~~~

ayam tandoori satu set??? hahaha..

Md Zaini Zulkufli said...

haha..bleh..mai kemaman la..hahaha

Hannanika Chan said...

:) b
i am so happy for you
anyways
i love you to the max honey b :D