June 30, 2008

bosan..

salam!

finally..aku ada gak masa buka tenet nih..haha..first of all..gmbr diatas tiada kena mengena ngn apa yg aku nak tulis..fyi..itu gambar band kesukaanku..billy talent..tringin nak wat rambut cm bassist dia..cm best..hoho

okeh..enuff bout billy talent..actually dah masuk minggu kedua aku berpraktikal..alhamdulillah setakat nih suma berjalan lancar..the first three days mmg sgt bosan..sbb kena melabel produk ja..scheisse tul..seb bek la ada paan..bleh gak sembang2..klu aku sorg2 mmg aku tidur la smpi abis waktu keja..haha..well..the fourth day barulah rasa cm btul2 praktikal..sbb bleh g site n belaja menda yg x belaja lg..masa first time g site (I-Global kt Kelana Jaya) byk gak la aku belaja..cmna nak piping cable..cmna nak save cost..cmna nak piping sekemas2nya..cmna nak tarik cable..n byk lglah..to tell u the truth..aku x minat sgt ngn cabling2 nih..aku lebih minat kpd technical part..tp nak wat cmna..dah org letak aku lam department nih..trima ja lah..lgpun nanti mungkin bleh tukar ngn paan kot..haha..n the next day aku g tmpt tuh lg..kali nih wat termination n siapkn yg mana x siap lg..

erm..the second week plak which is this week aku x kena g site lg..huhu..dok lam office ja..bosan duhh..erm..smlm ada eksiden truk kt bawah jambatan dekat ngn tempat keja aku..ngeri plak aku dgr (x sempat tgk..dgr ja)..lori treler langgar 15 kenderaan len..aduh..byk tuh..tp mmg x puas hati lah dgn driver lori tuh..sbb kecuaian dia orang len jd mangsa..sian..aku bersimpati ngn mangsa2 eksiden kelmarin..

erm..oklah..aku rasa mpi sini..letih plak nak tulih byk2..btw..congrats spain for winning the uefa euro 2008 :)..they were just unstoppable and deserved the win..viva espana!

No comments: