July 15, 2009

bye bye black bird.


salam.

hari isnin arituh aku p tgk public enemies. well, oklah muvie ni. walaupun pertengahan filem agak membosankan sehingga buatkan aku terlelap sat, tapi muvie ni still menarik untuk ditonton semua.

actually aku minat dengan lakonan johnny depp. two thumbs up untuk dia. lakonan dia dalam filem memang tak pernah mengecewakan. dia sangat2 versatile. bleh bawak any character dengan mudah. memang superb ah. huhu

bila tengok public enemies aku sedar satu benda. iaitu semua manusia sama sahaja. ada keinginan untuk cinta dan dicintai. tak kira la sekejam dan seganas mana sekalipun seseorang tu, atau berapa banyak orang yang dia bunuh pun, but still he/she need something in life which is called 'love'. btul tak? erm. if ada yang kata tak btul tu aku rasa it's either something wrong with you or anda memang bukan manusia. haha

anyway, ending filem agak menyedihkan. tak terfikir plak aku yang polis tu datang nak cakap macam tu. huhu.

No comments: