July 31, 2009

lucu la hang!

salam.

pertama sekali tajuk entry kali ni tak ada kaitan langsung dengan apa yang aku nak tulis. huhu. sekarang kurang idea la aku nak tulis blog. ntahla, tak ada benda menarik yang terjadi. bosan gila.

anyway, baru-baru ni aku terima satu berita baik. alhamdulillah aku diterima masuk wat ccna. syukur sangat sangat. erm walaupun ccna tak seberapa dan dah ramai pun yang ada, tapi tak kisahla, asalkan aku ada satu cert masa bekerja nanti. mana tau lepas ni tuhan murahkan rezeki amik ccnp ke dan lepas tu ccie ke. insyaAllah. amin. doakanlah ya.



dan sebelum aku tamatkan entry yang bosan ni, aku nak ucapkan tahniah kepada kelab bola kesayanganku FC Bayern Munich kerana berjaya merangkul Audi Cup selepas mengalahkan ManUre semalam. tahniah. satu permulaan yang baik untuk season ni. huhu


p/s jersi bayern baru cantiklah. alangkah bertuahnya kalau ada satu :p

No comments: